Hej! Jag heter Tomas.

Oj. Vad händer här då? Ingenting skulle man väl kunna säga utan att överdriva för mycket. Vill man ta i så säger man inte ett jävla skit. Jag har varit dålig på det här med uppdatering. Ber om ursäkt för det. Men hör och häpna. Det finns en förklaring.

Tid. Så stavas förklaring. Bortförklaringen. De senaste två veckorna har Tomas jobbat mellan 15 och 20 timmar per dygn. Jag har med andra ord inte haft tid att skriva. Tyvärr. Jag har tänkt på bloggen nästan varje dag men när det väl funnits några minuter över så har jag naturligtvis glömt bort.

Jag orkar faktiskt inte dra igång en sammanfattning mer än att det har blivit många affischer gjorda. Många flyers tillverkade. En del hemsideknåpande. Bildspelstillverkning. Sprit buren. Vimmelbilder fotade. Och så vidare. Det fortsätter ikväll. Och imorgon är det äntligen dags för Hårdrocksgruvan att sparka igång för hösten. Wolf står på scen och det kommer bli ett jävla drag. Tyvärr så är det Legionsfestivalen i Färgelanda imorgon också. Och Running Crazy lirar på Mortens. Fast vad är en liten lantis-festival och ett coverband mot äkta vara? Den som lever får se heter det ju.

Kärlek? Nej det funkar tydligen inte. Vem var det som uppfann en sån dum jävla grej? Säkert samma som kom på näshår och bananflugor.

Ska försöka snika till mig att få sluta tidigt idag. Med tidigt så menar jag klockan sju. Ska egentligen jobba 9:45 till 20 men det hade varit värt att få gå hem en timme tidigare. Då hade jag nog till och med hunnit sova en stund innan det är dags för GG.

Måste bara beröra det här med Stockholms-derbyt i måndags. Jag är så jävla trött på alla idioter som ska förstöra. Vad är det som får en människa att tycka det är bra att kasta en fyrverkeripjäs mot en annan människa? Vad är det som får en människa att kasta mynt eller tändare mot en en annan människa? Varför i helvete ska man kasta något överhuvudtaget? Jag kan inte komma på ett bättre ord än idioter. Töntar kanske passar. All heder till de i klacken som försökte ta hand om packet efter det att någon kastat smällare på polisen. På polisen!?!? Det är nog snart dags att börja masstilverka fotbojjor.

Jag blir så trött!

Jag vet inte om jag ens orkar skriva att snart kommer jag släppa den lilla bomben. Börjar tro att allt kommer rasa ihop istället. Ska ta och ringa nu så får vi väl se vad de säger. Ska dessutom lägga ett stort bud på ett stort band. Håll tummarna gott folk för att det går igenom.

Bitter? Vem? Jag? Nej det kan jag väl aldrig tro.

Nya Backyard Babies är riktigt bra. Det får bli dagens köptips.

Ses i gruvan imorgon.

Hårdrock!


Hardcore Superstar - Silence For The Peacefully

Kommentarer
Postat av: malin

Hörru du! MMS-blogga vetja. En liten bild på dig själv när du sliter ditt hår (eller..nja?)framför datorn en sen arbetskväll. Då vet vi att du lever i alla fall.

Ses i morgon.

2008-08-29 @ 15:56:00
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annah

tummarna hålls! skrattar

ja,d e inte utan att man skulle vilja vart där imorrn känner jag! "ALLA" ska ju dit va d verkar...

2008-08-29 @ 18:37:17
Postat av: Mary

bybs nya e underbart bra speciellt efter att man sett dom live, låtarna växer då, förrutom...balladen...va fn skulle den där å göra...! ha de bra!

2008-08-31 @ 20:15:54
URL: http://mariios.blogg.se/
Postat av: Teresa

Derbyt....jag var där, på norra. Hur förbannad som helst blev jag. Sen undrar jag hur det kommer sig att 15-åringar verkligen tror att de är häftiga som gör så här, vad sänder övriga ut för signaler i så fall? Och senare när jag hörde att killarna fått spö av äldre Hammarbyfans undrar jag om det ens handlar om sport eller om det bara handlar om slagsmål, eller utlopp för inre agressioner.....

2008-09-05 @ 10:27:16
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0