He's alive

Gissa vad. Det var bara en som sträckte upp handen. Eller flera händer om ni vill. Men han fick fel. Det gick hur bra som helst att installera skrivaren. Inga problem. Och uppenbarligen lever jag fortfarande. Har hunnit skriva ut en del bilder och än så länge är jag grymt nöjd.

Ledig lördagkväll. Tror nog minsann jag ska vara så himla roliga och ligga hemma i soffan hela kvällen. Det har ju börjat så bra. Lite alkoholistvarning på att sitta hemma och dricka öl själv men va fan. Får jag skylla på att jag ska upp och jobba imorgon? Och inte som så att jag ska bli skitfull. Men några öl ska nog slinka ner.

Och äntligen är Premier League igång. Liverpool har precis vunnit mot Sunderland. 1-0. Ett tag satt jag och funderade på om det skulle bli en rolig säsong det här. Är inte världsmästarinsatt i Pool just nu men Hyppiä från start? Dessutom bevisade nämnde finne under de inledande 30 minuterna att han inte ska spela. Såg riktigt seg ut. All heder till Sami som (jag tror) gör sin tionde säsong för Liverpool. Men nu är det dags att hitta en ersättare. Skrtel? Agger? Dessutom skapade vi inte överdrivet mycket framåt. Skönt att ha en kille som Torres i laget. Han är inte bara snygg. Han kan göra mål också. Däremot måste (med versaler) vi sparka ut Benayon. Eller få igång Babel. Eller köpa in en ny kille på vänsterkanten. Har vi inte haft det snacket i typ sju säsonger nu?

Som sagt så blir det nog en lugn och stillsam kväll här hemma. Hade tänkt att dels sortera in högarna av cd-skivor och eventuellt börja rippa lite. Sen är det ju kul med ny skrivare så det blir nog att skriva ut lite mer bilder.

Jag ska inte säga att jag har tråkigt men hoppas att ni kanske har lite roligare.

Varför kan jag inte bara släppa det?

Hårdrock på er!




3 Doors Down - Landing In London

Kommentarer
Postat av: Mary

det är inte alls alkisvarning med att ta en öl själv...alkisvarning om de är för att du har abstinens...men om det är för att det är gott och trevligt en annan sak...=)!

2008-08-17 @ 17:47:24
URL: http://mariios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0