Syns jag? Finns jag?

Torsdag. Och bara jobb tio till sju idag. Som vanligt känns det väldigt bra att sluta en timme tidigare. Dessutom slipper jag öppningen idag också. Rena lyxen.

Ibland dyker det upp lite existensiella (klurigt ord det där) frågor. Som igår. Egentligen är det rätt barnsligt men here goes. Jag skickade tre sms igår som jag inte fick svar på. Till tre olika personer. Okej jag ska inte överdramatisera det här men det är ändå lite intressant tycker jag. Att jag kan känna mig så bortglömd på grund av några sms. Sen kanske bortglömd är fel ord men är det någon som är med på vad jag menar?

Som sagt jobb idag men sen väntar tre lediga dagar. Lediga? Nej troligtvis inte. Åker direkt till GG efter jobbet idag. I och med att jag är ledig imorgon så blir det nog en ordentlig nattmangling kan jag tänka. Imorgon ska det tvättas och städas lite. Och rippas musik. Tomas har börjat med evighetsgörat att rippa ner alla cd-skivor till datorn och sen bränna ut dem. Dels för att slippa ha med originalskivor till krogen men också för att det tar mindre plats.

Det har inte gått så bra för oss i OS eller? Jo jag är sportintresserad men de olympiska lekarna kan jag faktiskt inte bry mig mindre om. Förlåt.

See ya on the flip side.

Hårdrock!


In Flames - Take This Life

Kommentarer
Postat av: Annah

jag vet hur du menar,man e ju lustig så.. ler inte menade du mig nu väl? o isåna fall måste ja bara berätta att d berodde på att ja fick huvudbry o glömde svara.. =)

2008-08-21 @ 17:21:58
Postat av: Robin

satt väl på holken. klubbspelning med the ponys hade vart nåt. forza bajen nu!

2008-08-21 @ 19:07:59
URL: http://robinski.blogg.se/
Postat av: malin

Jag tänker i alla fall på dig med jämna mellanrum så du är inte bortglömd, även om det nu inte var mig du sökte:)

Ska vi åka till Annah den 11 okt?

kram m

2008-08-22 @ 20:12:49
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Mary

hur gåre med uppdateringen här egentligen? som trogen läsare känner ja mig lite sviken;)!

2008-08-27 @ 18:44:09
URL: http://mariios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0