Vem blir förvånad

Lördag. 17 grader och regn. Äntligen!

Jag vet att man inte ska gnälla när det är fint väder och så vidare. Men till att börja med så är jag ingen stekare. Gillar inte att ligga på stranden och sola hela dagarna. Visst är en tur på sjön bland det bästa som finns men det är också en helt annan femma. Jag tackar för vädret som är nu men naturligtvis vill jag ha sol och värme snart igen. Typ på tisdag när jag är ledig. Dessutom sover man så grymt mycket bättre när det inte är grisvarmt.

Lika säkert som amen i kyrkan så somnade Tomas till filmen igår. Jag tror dock att jag överlevde ganska länge. Hur som helst så kan jag inte ge ett utlåtande just nu. Och ikväll väntas bröllopskalas så vi får väl se när filmen blir färdigsedd. Men den verkar bra måste jag säga.

Något som jag däremot vet är bra är Disturbeds nya. Indestructible. Egentligen så finns det inte så mycket mer att säga än att det låter Disturbed. Och eftersom det de gjort tidigare är bra så blir ju detta per automatik bra. Eller hur är det nu?

Dåligt väder betyder att vi kommer få mycket att göra på jobbet idag. Skönt för då går tiden så mycket fortare.

Mest troligt så kommer jag inte hinna se de filmer som jag inte sett innan det står 2009 i kalendern.

Hoppas ni för en mysig lördag kompisar. Även om det nu inte blir stranden då.

Hårdrock!


Disturbed - Inside The Fire

Kommentarer
Postat av: Mary

fortfarande tomas...vad missar jag den 30 okt??? segis...:) ha en trevlig kväll!

2008-08-02 @ 18:33:48
URL: http://mariios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0