Fia med knuff

Ny dag. Nya möjligheter. För visst är det så? Jag tror dock inte att möjligheterna till högtryck i butiken är särskilt stort idag. Tydligen sista dagen med fint väder. På några dagar i alla fall.

Just nu känns det som om allt står still. Som om jag står och trampar på samma ställe. Om jag tänker efter så är det ju verkligen inte så. Jag har hundra bollar (nåväl...) i luften och bara för att allt inte blir klart på en sekund så betyder ju inte det att det står still. Men det känns så. Vad är det för fel på mig?

Igår var Tomas lite duktig i alla fall. Gick runt och sonderade terrängen. Verkar lite krångligt det här. Men om jag börjar på ruta ett så löser det sig väl till slut. Och dyrt kommer det bli. Men det blir bra när det är klart. Om ungefär tre månader om allt går som det ska.

Den här helgen kommer bestå av mycket jobb, bröllopsfest och soffa. Imorgon har en av mina gamla klasskompisar kalas för att hon gift sig. Det ska bli grymt trevligt att träffa henne igen. Måste vara minst tre år sedan nu. Förväntar mig nästan en liten bulle på magen också. I övrigt kommer det bli en helg i slapphetens tecken. Har verkligen ingen lust att göra något annat än att ligga i soffan och glo på film. Brädspel skulle kunna funka. Dessutom ska det tydligen bli dåligt väder så jag håller tummarna för massa åska.

Vill ni mig något är ni mer än välkomna att hälsa på i butiken. Kommer nog som sagt bli en rätt seg dag det här. Från 9:45 till 20 finns jag här.

Metal up yours.




Iron Maiden - Fear Of The Dark (live @ Rock in Rio 2001)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0