Zzzzzzz...

Det är verkligen sjukt skönt att sova. Och vad som är ännu bättre är att sova tills man vaknar. Man vaknar ju alltid men att slippa höra larmet på mobilen är vad jag menar. Har precis avslut frukosten (macka och o'boy) och har hela dagen framför mig. Skönt.

Kaffe hos Magnus om en liten stund hörde jag. Trevligt. Sen är det ju invigning av OS idag. Klockan två kan det stämma? Vi hade planerat att öla till invigningen men det verkar inte som en bra grej. Får ta det till handbollen klockan fyra i natt istället.

Dessutom ska jag fika idag. En mycket viktig fika faktiskt. Om det nu finns sådana. Jag är hur som helst lite nervös. Kanske inte skulle kalla det för nervös men lite uppspelt. Kanske. Och nervös. Märkligt det här. Jag tycker om tanken att fika.

Ska bli grymt skönt att vara ledig hela helgen. Och måndag. Blev så där trött på allt igår igen. Det krävs inte mycket för att jag ska bli sjukt trött på jobbet. Igår ploppade det upp saker som är en månad gamla. Hur trött blir man inte då? Ta upp skiten då istället. Nu blir det bara löjligt.

Det finns ett gäng tuffa ord. Gäng är förövrigt ett av dem. Sen har vi blä och skrot också. Ploppa tillhör definitivt inte kategorin tuffa ord.

Up and away. Hoppas ni får en grymt bra helg kompisar.

Hårdrock!


D.A.D - Sleeping My Day Away

Kommentarer
Postat av: Gt

hahaha! Fika är då ett annat ord för?

2008-08-08 @ 11:33:35
Postat av: Annah

nu blir ja nyfiken här...har han hugg tro? ler

ploppa e ju ett skitgulligt ord!

2008-08-08 @ 12:11:55
Postat av: Mary

fika brukade vara ett ord för nåt annat...är så fallet=)? saknar också quizen....även om man aldrig vinner är det grejen...men ja lovar när vi väl e tillbaks på plats är det väl samma lag som alltid som vinner? va var det dom hette nu igen...PROPPFET!trevlig helg!

2008-08-08 @ 18:52:36
URL: http://mariios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0