16:19

Five down. Five to go.

Idag har varit en väldigt bra dag. Inte för att det varit mycket att göra på jobbet. Snarare tvärtom. Inte för att jag haft massa bra kunder. Snarare tvärtom. Eller för att citera två vänner: Har du vunnit pengar? Nej! Har du träffat en tjej? Nej! Aha. Du har bokat ett band. Ja!

     


Idag klockan 16:19 ramlade e-posten in. Det efterlängtade mailet. Som sa att allt var klart. Jag är så otroligt nöjd mina vänner. Det är så att jag nästan inte kan beskriva det med ord.

I dagsläget är fem band bokade till gruvan. Wolf, Ammotrack och Sabaton. Tre datum till är satta men tyvärr så får jag inte avslöja något här. Än. Men snart så. Riktigt snart. Fem datum är lediga. Jag har fyra band som ska in. Finns det bra förslag så tar jag dem gärna.

Jag är helt överygad om att ingen kommer bli besviken.

Och nu till något helt annat. Sitter just nu i Högsäter. Det mobila bredbandet (heja tre) funkar så där i Dalsland så jag fick sno en kabel av Christer. Tältturnén har anlänt skogen. Imorgon blir det öl och måleri. I vilken ordning är dock inte bestämt än. Idag har det delats pizza och druckits öl på altanen. Och lirats gitarr. Christer är duktig på riktig gitarr. Jag är duktig på plastgitarr med färgglada knappar. Det blir det nog snart.

Återigen. Jag är jävligt nöjd. Och glad. I hela kroppen.

Hårdrock som fan på er! För det kommer det bli.


D.A.D. - Laugh n' a ½

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul det låter.

Längtar efter den slutliga spellistan, så jag vet när jag ska gå dit och kolla.

Hårdrock på Dig!

2008-07-25 @ 19:24:24
Postat av: malin

Kul! Jag hoppas äntligen kunna få gå och se Johannes. Vad roligt att du kommer hit på måndag. Jag bjuder på grill och så får man hitta på att ta med sig något gott att dricka.

2008-07-26 @ 00:20:52
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: matilda

vi har exakt samma musiksmak. samtidigt som någon banga efterfest

2008-07-27 @ 03:59:12
URL: http://livetenligtmattie.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ha, ammotrack. Dem har jag intervjuat en gång för länge länge sen. De har säkert bytt medlemmar fem gånger sen dess. Men kul ändå. Eller inte. Vet inte.

2008-07-28 @ 11:08:58
URL: http://cecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0