Beslutsångest

Idag glömde Tomas fixa med sig lunch. Så det fick bli en klassiker. Pasta Caesar. Hur gött som helst och nu var det ganska länge sedan jag åt den. Grums, grums. Vill ni prova så finns den på Coffee Roomer på Torp.

Det finns en viss person som kunde funnits runt mig mer. Nu är det tyvärr inte så. Men jag skulle ändå vilja säga massa saker. Fast jag vågar inte. Jag har nog blivit en fegis tror jag.

Kryptiskt? Jo, men det är min blogg. Så det så.

På måndag ska jag jobba ihop med bror. Eller inte direkt ihop med honom. Samma företag. Han ska åka lastbil åt ett håll och jag åt ett annat. Helt plötsligt blev det ännu mer metal att åka lasbil.

Hårdrock!


Guns n' Roses - Patience

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan få säga massa saker om du vill.. du vet vart jag funns!!!

2008-07-12 @ 02:55:55
Postat av: Annelie

Med dina låtval blir det lite mindre kryptiskt :-)

2008-07-12 @ 16:18:53
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Men vad lustigt! Lyssnade just på den här sången i din blogg, sen gjorde jag testet "vilken 80-talssång är du" på facebook... och blev just den!

2008-07-12 @ 16:25:36
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0