Bra skit

Sitter och lyssnar på 3 Doors Downs nya platta. Jag har de tidigare tre och gillar det som fan. Men det här? Inte men utan någon annat. Det här är riktigt bra. Första spåret (Train) är en ny Kryptonite. Grymt rivigt introspår. Sen kommer ju en del klassiska 3 Doors Down-låtar för er som missat första plattan och lyssnat på radio. Köp, köp, köp gott folk!

Nu är det snart dags för möte med GG. Planering inför hösten hette det. Jag tolkar det positivt. Sen kan det lika gärna vara som så att planerna inte alls innefattar mig. Det är ju också en form av planering. Men som sagt. Jag tror ju mer på att det kommer bli skitbra. Mer hårdrock och bredare trottoarer till folket!

Håll tummarna för mig är ni snälla.

Hårdrock!


3 Doors Down - Kryptonite (live)

Kommentarer
Postat av: Annah

Håller både tummar & tår! =)

2008-07-02 @ 18:49:26
Postat av: malin

håller alla tummar jag har, Jo, mms-bloggande är lätt som fan, bara man fyller i allting rätt. Gå in på "mitt konto" titta under fliken inställningar. Där kan du fylla i ditt mobilnummer (+4670..blabla..)Do that! Fyll också i ditt namn.

Klart. När du sedan vill blogga så skriver du "Blogg Min underbara resa till Graspop..." Du måste alltså alltid inleda med ordet blogg och ett mellanslag. Skickas till telefonnr 71305. Lycka till !

2008-07-03 @ 09:58:50
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ah, fast att planera höst mitt i sommaren, kan det verkligen vara positivt?

2008-07-03 @ 13:54:58
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0