Det är märkligt

Varför ska man vara så redig när man är påverkad av alkohol? Varför känns saker som världens bästa idé just då? Vad har jag lärt mig av det här?

Hårdrock på KGB igår. Blev inte så mycket spelat för Tomas. Snarare ingenting. Blev mer Carlsberg och Bloody Mary. Träffade dessutom en del vänner som jag inte sett på väldigt länge. Mycket trevligt.

Just nu sitter Tomas i Hunnebostrand. Soliga Hunnebo. Riktigt skönt väder är det. Fast bilen måste nog snart rulla mot metropolen Uddevalla. Har som bekant en hel del att ta tag i idag. Mellanlandning sker hos mor och far i Bovall. Måste passa på att duscha och få lite mat i magen.

Jag skulle vilja läsa en avhandling på det logiska tänkandet hos en packad person.

Och svaret är: Inte ett skit!

Svar nummer två är: Ja. YouTube-klippen har alltid en mening. Nästan.




Edguy - All The Clowns

Kommentarer
Postat av: malin

alltså, jag är världsmästare i fylleredighet !!!

Jag såg också en ganska kall, egoistisk och beräknande sida hos mig i lördags. Den gav mig faktiskt lite ångest i söndags.

2008-07-17 @ 17:13:45
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Tomas

Hoppla. Glada och snälla Malin kan var allt det där. Det trodde jag inte.. :/

2008-07-17 @ 20:25:28
URL: http://tr3tton.blogg.se/
Postat av: Annah

nu e d tur att jag snart kommer ner o förhoppningsvis får höra alla hemlisar! blir ju jättenyfiken när ni skriver sådär! =)

2008-07-17 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0