Det kommer bli en bra natt

Fy fan vad skönt. 2-4 på Malmöstadion. Det är styrka. Jag tar gärna att jag hade fel på både resultatet och att Poppen skulle göra en kanonmatch. Men Charlie gjorde minst ett mål. Han gjorde till och med två. Och vilken debut av Carlos Gaete. Volleymål på hörna. Grymt skönt att vi klarar oss så bra med tanke på att sju spelare saknas på grund av både skador och avstängningar.

Men jag måste klia mig lite i huvudet. Vad händer med den svenska domarkåren? Säger det igen. Äntligen ska vi få proffsdomare i Sverige.

Nu kommer Tomas sova väldigt gott i natt. Hoppas att ni också gör det.

Hårdrock och forza!


Toto - Stop Loving You

Kommentarer
Postat av: Teresa

Krya på sig nu! Fan vad bra det lät, att laga saker med Metallica, tror jag ska gräva fram dem. Kram

2008-07-15 @ 15:15:01
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0