Duktig idiot Tomas

Härligt att man verkligen tog vara på den här lediga dagen. Jag har inte gjort ett skit. Verkligen inte något. Jag skulle ha varit på ett ställe och fixat en sak idag. Dumt att jag inte gjorde det. Blir lite trött på mig själv.

Får väl ringa imorgon istället.

Det här måste vara tråkigaste torsdagen på väldigt länge. Och när man för en gång skull sätter sig i soffan för att titta på tv. Ja då finns det inget att titta på. Verkligen ingenting. Okej det är klart det finns program som rullar. Men vem tittar på Sjukhuset, Hitta hem eller Dr Phil? Bara skrot på alla kanaler. Inte ens Canal plus visar någon halvbra film.

Får bli feel good filmen Rock Star tror jag. Jag behöver drömma mig bort ett tag. Kanske sova lite till och med.

Först ska det meckas lite kvällsmat. Och kaffe.

Hårdrock!




Steel Dragon - We All Die Young

Kommentarer
Postat av: Teresa

Tråkigt med din torsdag, för mig var det precis tvärtom, kanske så det måste vara, att någon måste ha en dålig dag så någon annan kan ha en väldigt bra, tack isf ;)

2008-07-17 @ 21:29:52
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0