En gång är ingen gång..

..men flera gånger är faktiskt flera gånger.

Sju raka utan förlust. Och tredje raka vinsten. Det börjar se bra ut nu. Kalmar verkar svårstoppade men faktum är att det är bara fyra poäng upp. Dock så har vi ju en match mer spelad. Härligt att Petter gör mål i comebacken. Vi kan behöva någon som gör mål nu när Charlie drar och spelar OS.

Foto: BILDBYRÅN


Känner mig så där motiverad att jobba 9:45 till 20:15 idag. Måndag + fint väder = skrot. Tror verkligen inte vi kommer få något att göra idag. Förhoppningsvis kanske chefen behöver hjälp att montera fritidsmöbler på andra våningen.

Den här veckan hoppas jag få klart med nästan hela höstschemat för Hårdrocksgruvan. Om Tomas får som han vill så kommer det bli en rolig höst.

Dessutom kom jag på att jag måste ringa Vägverket. Då kan hösten bli ännu roligare.

I september släpper som bekant Metallica sin nya platta. Jag längtar.


Metallica - Nothing Else Matters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0