Hjärtinfark

Alltså. IFK Norrköping? Sist i Allsvenskan med fem gjorda mål på bortaplan. Säker ledning med 3-0 i paus. Och vad händer? Det är inte godkänt att släppa in tre mål på en halvlek. Det är under all kritik att släppa in tre mål på en halvlek mot IFK Norrköping. På Söderstadion. Men vad fan. Jag håller inte på Bajen för att vi är Sveriges mest stabila lag. Jag håller inte på Bajen för att vi är kända för att kunna döda matcher efter paus. Och uppenbarligen håller jag inte på Bajen för att vi vinner SM-guld var och vartannat år.

Är lite trött idag måste jag erkänna. Hade nog behövt en vecka semester till. Först fem dagars kalasande i Belgien. Sen en två-dagars nu i helgen. Jag vägrar säga det. Så till helgen kör vi igen. Karneval i Grebbestad hörde jag en liten fågel som viskade.

Nu blir det snart till att skalla kudden. Ska bara vänta in bror som är på väg från Bovall. Imorgon ska han göra sin första riktiga arbetsdag efter studenten.

Konstiga tankar har smugit sig in i mitt huvud. Tankar jag inte vill tänka. Jag tror inte på sånt. Eller?

FORZA BAJEN!


Kenta - Just Idag Är Jag Stark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0