I do celebrate sundays

Karneval i Grebbestad? Nej det var ju badortens dag. Med ett karnevaltåg. Som kan varit det sämsta karnevaltåg jag sett. Ruskigt lamt.

     

Men vi hade fantastiskt kul ute i Krossekärr. Kan ha varit tre kilometer från centrum. Partytält, grillar och en volleyboll. Behöver man så mycket mer? Till en början skulle vi bara ätit räkor så det fick bli en snabb sväng till affären. Bacon-lindad korv med bröd. Det kan vara något utav det mest underskattade. Ni som är vän med mig på Facebook kan kolla bilder om det känns kul. Magnus filmade en del så förhoppningsvis kommer det upp lite rörliga bilder snart också.

Tack Tommy, Veronica och alla som var inblandade för festligheterna.

Jag vet snart inte vad jag ska tänka. Eller tro. Eller tycka. Det börjar bli jobbigt det här nu. Ge mig två veckor till så kommer jag nog inse att det är lika bra att strunta i allt. Det kommer ju ändå inte leda någonstans. Tyvärr.

Idag är Tomas seg. Lovligt seg. Funderar på om jag skulle kocka ihop något ätbart och sätta på en film. Det låter väl som en plan?

Bästa dagen på veckan? Kanske inte bästa men jag gillar verkligen söndagar. Finns det någon dag som frukosten smakar bättre? Finns det någon dag som passar bättre som slappar-dag? Sen heter det väl vilodagen? Hur som helst. Jag gillar söndagar. Tisdagar kan vi stryka.

Jäger-ur-navel-shotten kommer bli en klassiker.

Hoppas att ni haft en trevlig helg kompisar.

Hårdrock!


Live - The Dolphin's Cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0