Lunch

Fyra timmar avklarade. Funkar rätt bra måste jag säga. Hade jag fått välja så hade jag väl hellre tagit bussen något söderut idag. Men man kan inte alltid få som man vill. Senaste året har varit ett ganska bra bevis på det.

Min ena deltids-sambo (Christer) ringde precis och undrade om jag hörde "skottlossningen" i natt. Eller så var det så att någon bankade på min dörr och ropade hjälp. Det gjorde jag inte. Men vad jag däremot kom på var att jag vaknade i natt. Och så där gött nyvaken tyckte jag att det satt någon precis bredvid sängen på huk. Och stirrade på mig. Sjukt rädd blev jag och skrek rakt ut. Vaknade och konstaterade att det satt minsann ingen där. Fast rätt så uppjagad. Får lite skräckfilms känslor bara av att skriva om det.

Ravioli till lunch idag. Så där gott men mätt blev jag.

Metal up yours!




Alice Cooper - He's Back (The Man Behind The Mask)

Kommentarer
Postat av: Annah

HA HA HA...fy fasen va roligt! hemskt d e när man e sådär nyvaken o förvirrad.. ha ha..skulle viljat se dig där du satt o skria... =)

2008-07-07 @ 16:22:37
Postat av: Robert

Underbar video! Det borde alltid vara 80-tal. Diskuterade häromdagen med Sara om just denna låten, jag hade för mig att sjöng "and he`s after your soul" Sara hade rätt... Ha de fint!

2008-07-07 @ 16:28:49
URL: http://robertgidlof.blogg.se/
Postat av: Annelie

Kanske nån som vakade över dig :-)

2008-07-07 @ 21:31:06
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0