Min mamma är världens bästa

En och en halv timme kvar. Ska faktiskt bli riktigt trevligt att komma hem idag. Bror har förhoppningsvis betalat hyran. Genom att städa lite. Och kanske även tagit hand om disken. Way to go broder måste jag säga.

När blir man vuxen i sina föräldrars ögen? Jag skulle gissa på aldrig. Förut kom mor in med en stor kasse full med mat. Så att jag och bror skulle ha något att äta. Men hallå. Jag är 30 år. Okej att jag kanske inte beter mig som det ibland. Och okej att jag kanske borde städa och sånt mer hemma. Men ändå. Jag ska väl klara av att ta hand om mig och min bror. Och om inte annat så fyller bror snart 20 och kan faktiskt ta hand om sig själv. Lite i alla fall.

Men vem är jag att klaga när hon bara vill vara snäll? Tack så mycket världens bästa mamma för att du tänker på oss!

Ikväll blir det förhoppningsvis lite sällskapsspel. Bror, mig själv och sen får vi påhälsning från Tanum. Det ni.

Har varit en riktigt trevlig dag på jobbet. Trots att det inte varit supermycket att göra så har ändå dagen gått relativt fort. Det är skönt.

Hårdrock på er mina vänner!


Def Leppard - Let's Get Rocked

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0