Miss i planeringen

Ja vad är det de säger. Det kan inte vara roligt jämt. Helt plötsligt har jag två lediga datum till hösten. Lite trist är det att jag får skylla mig själv. Om jag hade varit lite snabbare hade det kanske sett annorlunda ut.

Fick börja även denna dag med att åka åt "fel" håll. Vårt möbellager ligger tre mil åt motsatt håll vad butiken gör. Sålde en matsalsgrupp igår och tog förgivet att det fanns stolar på butikslagret. Men icke. Okej att jag är möbelansvarig men nu har jag haft semester i tre veckor. Och när då rean ställs i ordning så borde det väl ses till att det finns bunkrat på lagret? Jag kan ju ha fel.

Läste i Sportbladet att de allsvenska fotbollsdomarna ska blli heltidsproffs. ÄNTLIGEN! Så sent som i söndags såg jag Stefan Johannesson skipa rättvisa i matchen mellan Ljungskile och Örebro. Nu gjorde varken domare eller spelare någon vidare match. Men tyvärr så syns domarnas misstag mycket mer. Man kan inte dra slutsatser efter en match men Tomas har sett några allsvenska matcher. Och det behövs proffsdomare. Bra jobbat Lagrell.

Jobb till klockan sju idag. Sen tre dagars ledighet.

Hårdrock!


Def Leppard - Love Bites

Kommentarer
Postat av: Annelie

Shit, den där låten har ju jag tänkt lägga ut i MIN blogg. Härmis ;-)

2008-07-11 @ 15:47:30
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0