Mitwoch

Mitt i veckan. Och nu börjar det känns rätt så bra. Har sovit riktigt gütt hela natten och känner mig utvilad. Tänk att det ska behöva ta lite drygt en vecka för att reparera en festival. Eller ja. Lite drygt en vecka som innehöll en 2-dagars.

Jag är rädd för att det kommer skrivas en del om hårdrock här den närmsta tiden. Eller kanske mer om hur jävla roligt jag tycker det är att jobba med Hårdrocksgruvan. Idag har jag lagt ut lite krokar för att verkligen sätta Uddevalla på hårdrocks-kartan. Det kan bli en väldigt kul höstsäsong gott folk.

Frågan är bara hur vi ska toppa det till våren? Men det är väl som så att problem är till för att lösas. Problem?

Efter ytterligare en lugn och stillsam frukost är det dags att börja göra rätt för sig.

Bara en kopp kaffe till.

Hårdrock!


Qüeensrÿche - I Don't Believe In Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0