Pigg och rask?

Jo men faktiskt. Blev lite förvånad när jag vaknade klockan tio. Vaknade? Blev snarare väckt men skit samma. Lite seg är man men inte minsta tillstymelse till hang over. Skönt. Ska nog söla i mig en Resorb ändå. Just in case.

Halv två rullar gröna faran mot kusten. Först ett pit-stop för att fylla på vätskeförådet. Sen blir det Hunnebostrand och påstigning för Herr Waljehorn. Efter den lilla "genvägen" blir det nog räkor i Grebbestad. Hoppas jag.

Varför är allt så mycket lättare under alkoholens påverkan?

For those about to rock. I salute you!


Metallica - Nothing Else Matters

Kommentarer
Postat av: Annah

LÄNGE LEVE RESORB!!!! jag brukar ta en innan ja börjar dricka,en innan ja går o lägger mig (om jag kommer ihåg.. ler) o en på morgonen dan efter.. kanonbra grejer!

D e inte bara lättare när man druckit...man e en aning snyggare oxå! alkohol e kul! =)

Hoppas du får kul idag nudå,kommer neröver helgen vecka 28 o stannar ett litet tag...då får vi ses tycker jag...

2008-07-12 @ 14:06:21
Postat av: Annah

nu va jag förvirrad..helgen v.30 e d ju! ler

2008-07-14 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0