Rise and shine!!

Antingen är det bara kroppens sjuka sätt att försvara sig, men det ska faktiskt bli skönt att börja jobba igen. Visst är det skönt att vara ledig. Men någonstans blir jag bara rastlöst.

Ikväll är det så också dags att ställa sig i båset igen. Fulla människor ska underhållas. Vanligtvis ser jag fram mot att lira men idag tar det emot. Lite. Dels ska jag jobba hela dagen. Sen finns det risk för att personer som inte ska dyka upp gör det ändå. Ska? Tomas vill inte att visa personer ska dyka upp. Det är min arbetsplats. Låt mig åtminstonde vara i fred där.

Finns så mycket att skriva. Tids nog kanske jag också blir "vuxen" och vågar.

Det är minst två rader nitar på att åka lastbil.

Hårdrock på er!




Metallica - Fade To Black (live)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte hur många du har egentligen som du inte vill ska dyka upp... men jag kan glädja dig med att jag inte ska de. /S

2008-07-04 @ 13:42:51
Postat av: Annah

Hoppla hoppla..trampade du på någons tår nu tomas? ler

2008-07-04 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0