The story goes on

Soppdieten fortsätter. Inte diet som i bantadiet. Utan mer att Tomas äter väldigt mycket soppa just nu. Är nog uppe i tio dagar på rad eller något sådant. Har så här på gamla dagar kommit på att det är väldigt gott med soppa. Dessutom är det väldigt enkelt. Köttsoppa blev det idag.

Visst är det konstigt hur man kan ändra uppfattning om en person på ungefär en sekund. Eller det kanske det inte är? Häromdagen fick jag mig en riktigt tankeställare. Det var ju inte alls som jag trodde. Visst är det så att jag skapat mig en bild i mitt eget huvud om den här personen. Men jag trodde ju verkligen att den stämde. Tji fick jag.

Ska gå och för-förhandla lite åt min bror. Lite fördelar av att jobba på Torp måste man väl ändå ha. Eller är man bara snål och sniken då? Tror inte jag bryr mig faktiskt. Nästan alla försöker ju pruta när de är inne hos mig så varför skulle inte jag göra det.

Gulaschsoppa är ändå det bästa just nu.

HMITN




Jethro Tull - Aqualung (live)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0