Sjuka pengar?

Det är varmt nu. Dessutom är jag korkad nog att sitta med ryggen i fönstret. Det blir ju inte direkt svalare. Lite muller har dock hörts. Det är trevligt. Håller verkligen tummarna för ett riktigt grymt åskväder snart.

Idag har Tomas och bror Peter varit på Butlers och ätit nacho-tallrik. Det har verkligen blivit sämre på det stället. Jag köper att man måste höja priserna lite då och då. Men att minska portionerna i den utsträckningen som skett är inte okej. I mina ögon. Sen att godaste ölen fortfarande finns där går ju inte att skoja bort.

Känner att jag inte kommenterat Paulinhos övergång till Kina. Eller var det Japan? Jag vet egentligen inte vad jag ska tycka om det. Dålig tajming skulle jag vilja säga. Kunde de inte väntat tills Charlie kom tillbaks från OS. Av de anfallarna som är kvar i truppen har ingen gjort mål. INGEN! Det är sjukt dåligt. Det höll på att bli katastrof igår mot Örebro. Skönt att Petter är tillbaks och kan visa hur man ska göra.

Visst är det märkligt det där med pengar. Har man inga så klarar man att leva på nudlar ett tag. Men skulle man råka få några små slantar över. Ja då ska det handlas. Fick mig en ganska trevlig överraskning när kontot kollades idag. Ja men då tar vi och beställer lite skivor. En si sådär 15 stycken.

Strax Morden i midsomer. Faktiskt enda tv-serien jag följer. Kanske inte ska säga följer men som jag försöker komma ihåg att titta på. Gillar verkligen engelska deckare.

Jag börjar på allvar tro att jag är ekonomiskt sjuk.

Tack och bock.

Hårdrock!


Mötley Crüe - Dr. Feelgood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0