Calvados någon?

Godmorgon gott folk. Tomas upplever just nu en av dagens bästa stunder. Kaffe, macka och ingen som springer runt och tjatar. Härligt.

Mer hårdrock. Jag har (om allt går som jag vill) ett ledigt datum till hösten. Någon som har förslag på ett riktigt bra lokalt band. Behöver inte vara lokalt här utan det kan lika gärna vara Bollnäs eller Filipstad.

Jobb, jobb, jobb. Idag började jag klockan nio med att hämta vitrinskåp och skruva av soffben. Det är en riktigt bra grej att sälja soffor utan ben. Eller hur var det nu?

På lördag blir det som sagt kalas i Grebbestad. Men imorgon ska det drickas Calvados. Ja ni läste rätt. Det blir vi och Herr Beck. Den som är sugen är välkommen att hänga på.

Puss och kram på er.

Hårdrock!




Metallica - One

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh! Puss och kram tillbaka! Det behøvde jag idag :-)



(Från hon som tar åt sig av valda delar i bloggen, haha!)

2008-07-10 @ 19:32:48
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0