Det luktar dåligt Tomas!

Godmorgon gott folk. Eller nej. Det är ingen god morgon. Tomas har sovit som en potta skit i natt. Hade helst legat kvar hemma idag och inte jobbat 9:45 till 20:15.

Jag har inte varit så insatt i det här med Veronica Wagner. Ni vet gymnasten som nu helt plötsligt inte får åka med till OS. Inte för att jag har råkoll nu heller men. Tydligen har hon klarat alla kvalgränser. Och det tidigare hindret med skador är också undanröjt. Enligt massa duktiga doktorer. Nu tycker SOK (Sveriges Olympiska Kommité) att man måste vara topp åtta i världen för att få åka på OS. Alltså. Jag tycker naturligtvis synd om Veronica som kämpat för platsen. Men egentligen bryr jag mig inte så mycket. Jag har bara en fundering. Gränsen att vara bland de åtta bästa i världen måste väl funnits där hela tiden. Eller var det något som SOK hittade på nu?

Ska börja sätta hösten för hårdrocksgruvan den här veckan. Några band kommer bli klara inom de närmsta dagarna men de förväntade godbitarna får vi vänta på tills nästa vecka. Två datum är klara sedan tidigare. Premiären den 30 augusti gästas av WOLF. Och avslutningen den 20 december står Sabaton för.

Om jag ska klappa mig själv lite på ryggen så måste jag säga att jag är grymt stolt (nåja) över bokningen av Sabaton. Vi såg dem i Belgien på Graspop. Tillsammans med ungefär 40.000 personer. Sjukt stort. Nu har de fått flytta fyra gig till större arenor för att trycket är så stort. Ska bli vansinnigt kul att ha dem på GG i december.

Hårdrock och planering!


WOLF - I Will Kill Again

Kommentarer
Postat av: Mary

vart ska alla få plats i gruvan? förstår uddevallaborna hur bra dom är då:)?!

2008-07-08 @ 21:54:03
URL: http://mariios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0