Jag har inte tid

Jag somnade så himla gott igår. Visst är det märkligt hur ett fotbollsresultat kan påverka en. Okej att Bajens spel under vissa delar av matchen lämnade mycket att önska. Men. 4-2 borta mot Malmö talar sitt tydliga språk.

Efter att jag somnat igår hände något. Vad vet jag inte men jag vaknade i alla fall upp med feber och vad som känns som början på en halsfluss. Jag orkar inte. Och jag har framförallt inte tid. Jag brukar vägra bli sjuk och det tänker jag göra den här gången också. Så nu sitter jag här på jobbet med en kopp kaffe och myser för mig själv.

Har beställt lite saker. Två saker för att vara extra noga. Två saker som kanske kan ge lite svar. Den som lever får se.

Alla har vi olika sätt att ta hand om saker på. Jag brukar laga grejer med Metallica. Det är skönt att ha en trygg punkt i tillvaron.

Hårdrock och host på er.


Metallica - Sad But True

Kommentarer
Postat av: Annelie

Krya på dig!



Hur går det med min design? (Nyfiken och totalt utan empati för sjuklingen, tydligen ;-)

2008-07-15 @ 11:07:00
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annah

beställa saker som ger en svar? vilken katalog ska man titta i då? ler kan behöva ett par stycken av den varan oxå här..

2008-07-15 @ 16:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0