Sakta men säkert

Jaha. Då var det onsdag. Och inte helt otippat sitter jag på jobbet. 9:45 till 20:15.

Jag har kommit på vad jag vill bli när jag blir stor. Faktiskt så är det lite samma som jag pysslar med idag. Fast bättre och på en lite större skala.

Jag pratar om jobbet på GG med att boka band till Hårdrocksgruvan. Det är ett ganska trögt jobb men väldigt roligt. Just nu har jag tre och en halv bokning klar. Den halva är verkligen skitcool. Nästan så att man kan kalla det för en världsartist. På lilla GG! Förhoppningsvis kan vi slå i sista spiken under dagen.

Nästa band för hösten släpps under eftermiddagen. Här på bloggen. Så se till att hålla ögon och öron öppna.

I Tomas iPod: Lamb Of God - Sacrament

Det kommer bli en ball höst vänner.

Hårdrock på er!




Skid Row - Wasted Time

Kommentarer
Postat av: Annah

Ha ha..en cliffhanger av rang du fick till där du!

2008-07-23 @ 16:59:25
Postat av: Tomas

Haha.. Ja, jag är lite nöjd själv.. ;)

2008-07-23 @ 17:55:55
URL: http://tr3tton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0