Reunion på Starke Arvid

Sista dagen i frihet? Nej det är väl synd att säga. Igår kändes det lite vemodigt att behöva gå tillbaks till jobbet imorgon. Men vad fan. Vad ska man göra åt det? Det är väl ungefär lika illa som att få panik över att bli äldre. Gilla läget eller kliv av tåget. Det är den enkla lösningen på problemet.

Idag ska Tomas göra något som han längtat efter väldigt länge. Reunion med John. Den gode Senewiratne och herr Sandström läste journalistik tillsammans på Ljungskile folkhögskola för tre år sedan. Vi har träffats någon gång men nu blir det återförening på helig mark. Skarsjövallen. Eller Starke Arvid Arena som den numera heter. Ska bli riktigt trevligt.

Det blev nästan en lika tokig kväll igår som i fredags. Inte lika mycket folk i källaren men svettigt blev det ändå. Jag vet inte om jag ska skämmas men jag hade sjukt roligt. Får väl kanske omvärdera beslutet att bara lira hårdrock.

Tänk om LSK kunde plocka tre poäng idag. Det hade varit värt.

Vissa nya bekantskaper får mig att göra saker som jag aldrig hade gjort för nått år sen. Men det känns lite coolt faktiskt.

Tycker fortfarande att ni borde inhandla 3 Dörrar Ners nya album. Riktigt bra.

Hårdrock på er mina vänner!


3 Doors Down - It's Not My Time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0