Löjligt Facebook


Vad hände med åska och dåligt väder? Inte för att jag har något mot vädret som vi har nu men jag gillar åska. Finns det någon utbildning för att bli meteorolog eller räcker det att man vet hur man använder en tärning?

Loggade in på Facebook i morse. Nu har jag blivit varnad för en bild. Det börjar bli lite löjligt med det här sencurerandet nu. Det var en bild på en pung. Och inte ens en hel utan den hängde bara ut lite. Kanske inte så moget men jag tycker ändå att den bilden var ganska harmlös. Och rolig.

35-års kalas hos Malin igår. Halvsvårt att hitta dit men väl framme var det världens trevligaste tillställning. Tack för vinet och hoppas att ni klarade er från den arga grannen.

     


Idag blir det tvätt och hälsa på mormor och morfar. Mormor fick åka ambulans häromdagen och är väl fortfarande lite spak. Det är en rätt bra idé att besöka doktorn i tid när man börjar känna av en lunginflamation. Speciellt som man lider av kol. Om nu sjukdomen stavas så. Hur som helst så mår hon bra igen.

Ikväll hade jag kunnat tänkt mig att spela Finans eller något annat trevligt brädspel. Finns intresset är det bara att säga till. Mobilen är troligtvis med hela tiden.

Hårdrock på er!


Pain - Shut Your Mouth

Kommentarer
Postat av: matilda

går det bra med brännboll? så finns vi på gustafsberg under kvällen

2008-07-29 @ 19:40:14
URL: http://livetenligtmattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0