Vi längtar efter september

Det finns några idrottslag i det här avlånga landet som jag inte klarar av. Det beror främst på lagens supportrar. IFK Göteborg, AIK, Malmö FF, Fäjestad, HV71 och Groheds IF får gärna plockas bort om ni frågar mig. Men. Jag kan inte låta bli att imponeras av Blåvitts scoutning. Av 19 spelare i deras Champions League-trupp är tio stycken 22 år eller yngre. Det är grymt. Och 17-årige Robin Söder gör succé. Först avgör han mot Djurgården för några dagar sedan. Och igår mål i Champions League. Imponerande var ordet.

Hunnebostrand och KGB ikväll. Ska bli grymt skoj. Först blir det dock till att jobba 10 till 19. Hojta om det är någon som vill bli upplockad på vägen.

Normalt sett lägger Tomas ner huvudet på kudden och då är det kört. Jag har väldigt lätt för att somna. Kan nästan lägga mig ner vart som helst och blunda. Det är en rätt skön egenskap att ha. Men ibland funkar det inte så. Som till exempel igår. I regel ska allt i mitt liv avhandlas i 200 km/h. Det gjorde det verkligen igår. Skillnaden mot andra situationer är att jag inte ville att det här skulle ta slut på två röda. Men vad fanns det för alterntiv? Tyvärr kan jag inte se några. Blev ganska mycket grubblande innan John Blund kom och knackade på.

Enligt ryktet ska Metallica släppa ny platta i september. Death Magnetic. Till skillnad från många andra så längtar jag. Väldigt mycket. Sjukt många personer vände Metallica ryggen efter St Anger. Många började redan när Black Album släpptes. Men det är svårt att göra det när ett band tillhör ungdomsidolerna. Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag inte är största fanet av St Anger och hoppas på att Death Magnetic låter mer som Kill 'em All än Reload.

Tydligen ska det gå att ladda hem hela plattan till Guitar Hero III. Och den kommer finnas med på Guitar Hero World Tour. Blir till att köpa ett Playstation 3 snart för Tomas.

Fick ett väldigt trevligt erbjudande igår. Internationella gäster till Hårdrocksgruvan? Ja det kan bli så. Bara prislappen passar så.

Är sjukt omotiverad att jobba idag. Känner mig fortfarande hängig. Dessutom har jag fått något joxx i ögat.

Tack och bock.

Hårdrock!


Aerosmith - Dream On

Kommentarer
Postat av: Annah

MEN VA FAN TOMAS??!!! färjestad? va e d för fel på oss?

vill tipsa dig om att d finns ett band som heter Damien här i stan..vet inte om d e sån musik ni spelar i den där gruvan men du kan ju kolla in dem?

2008-07-16 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0