AAN?

Semester dag 5.

Nej så mycket till semester är det faktiskt inte. Men snart är det festival. Det är semester. Och idag ramlade det in ett roligt sms. "Nu har jag köpt biljett! Måste man ha pass också? Kan jag sova hos dig/er för jag har inget tält." Jag diggar verkligen spontana människor.

Skulle egentligen jobbat till klockan sju idag. Men lastbilen gick tråkigt nog sönder så det blev halv fem istället. Tråkigt att lastbilen blev pajj men jag gråter inte. Ska ju ut på promenad idag också minsann. Den enes död och så vidare.

Tro det eller ej men Tomas ska jobba imorgon igen. Finns det en klubb för oss som kallas för arbetsnarkomaner?

Det var inte så farligt med lastbilen. Vi lagade den med lite hjälp från Highway Service.

Åtta dagar kvar till Graspop Metal Meeting nu kompisar.

Hårdrock!


Pantera - Walk

Kommentarer
Postat av: malin

Tuff låt !!

2008-06-17 @ 22:19:16
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det finns ingen sån klubb. Vi får göra en på facebook ;-))

2008-06-18 @ 14:10:24
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0