Heja naken!

Värme! Jag måste nog bestämt ta tag i min hyresvärd och be honom kolla det här med min lägenhet. Det är väl ändå inte meningen att man ska behöva springa runt naken för att det är så grymt varmt? Naket är förvisso trevligt men det här är lite överdrivet tycker jag.

Sveriges nationaldag men tro det eller ej. Det var faktiskt helt okej med folk på Torp idag. Torp är alltså det stora köpcentrat som ligger utanför Uddevalla för er som inte vet. Sveriges sjunde största för att vara exakt. Varmt som fan men i och med att det rullade på med kunder så kändes det helt okej.

Harrys ikväll som sagt. Känns inte alls fel faktiskt. Har ju försökt hålla mig därifrån på grund av lite olika anledningar men nu känns det okej. Olika anledningar? Mest en faktiskt. Men skit i det. Har hört att det blir trevligt sällskap ikväll. Och Tomas har till och med fixat lite roliga saker. Ska bli tufft.

Okej om jag skulle ta och försöka förklara det här med mörka moln. Min chef på GG, Nichlas, har slutat och det känns inte alls bra. Slangen (som han även kallas) är en jävligt bra kille som jag trivts som fan att jobba med. Även om det bara varit några månader. Nu är det väl ingen som riktigt vet vad som händer och jag hatar verkligen att inte ha koll.

Men fan ta den som ger sig. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag är hårdrockare och jag ska slåss med allt vad vinyler och nitbälten heter för att leverera hårdrock till folket!!

Stand up and shout!

Hårdrock på er mina vänner!




AC/DC - It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock n' Roll)

Kommentarer
Postat av: Annah

skrattar e d blottar-tomas som kommit fram i värmen alltså? he he he...

2008-06-06 @ 20:12:15
Postat av: Robert

Oj Oj, egentligen är AC/DC det enda bandet man behöver. Skål!

2008-06-07 @ 00:35:20
Postat av: malin

Tack för förklaringen Tomas. Vem styr i stället för slangen? Jag hoppas att det blir bra.

2008-06-07 @ 16:57:15
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0