Don't be a dick, Dick!

Midsommar är över. Fotbolls-EM är snart över också. Troligtvis redan ikväll. Misstänker att Italien lyckas besegra Spanien. Snipp snapp snut. Så var sagan slut. Vilka ska man hålla på sen då? Ryssland? Får nog bli så.

Besvikelsen över vår sjukt lama insats börjar lägga sig nu. Allvarligt. Är det någon som sett oss spela så illa som vi gorde mot Ryssland? Jag har ingen patenterad lösning. Men jag tror nog att Lagerbäck suttit lite för länge nu. Han har gjort mycket bra för Svensk fotboll men det är dags att byta nu. Även vissa spelare är det dags att klippa navelsträngen på.

Helgen har varit kalas. Jo det måste jag säga. Susigt i fredags och nyktert igår. Klyschan "man kan ha kul utan alkohol" visade sig stämma. Korv med bröd och massa hårdrock så var den kvällen gjord. Börjar man bli för gammal för krogen?

Några axplock från helgen som passerat. Först midsommarafton...

     

     

...och sen midsommardagen.

     

     


Känns som att någon eller några bilder kanske kräver en förklaring. Men jag orkar inte. Nu är det som det är och jag får bjuda på det.

Tre dagar till avfärd. Börjar få lite resfeber minsann.

Lagerbäck har kontrakt över VM 2010. Sorgligt.

Sen var det ju som så att vi blev "utkastade" från Långsjö i fredags. Ingen förstod något men Tomas fick lite av det på film i alla fall. Klippet nedan är upprinnelsen till det hela. Lyssan på mannen som dyker upp till höger efter halva klippet. Vansinnigt roligt.

Hårdrock på er!


Don't be a dick, Dick!

Kommentarer
Postat av: Sara

Klyschan "man kan ha kul utan alkohol" har jag varit med om i nio månader + lite till...

...knepet är att man tillbringar sitt nyktra tillstånd bland vänner och bra musik.

Slutsats: Du gjorde allt rätt!!!

2008-06-22 @ 20:42:12
Postat av: Mary

köpa en kofta i din strl kanske:)?!

2008-06-22 @ 21:59:54
URL: http://mariios.blogg.se/
Postat av: malin

Han var allt jävligt tuff den där snubben ;) "Det är mitt ställe det här." Wow han måste vara lycklig och ganska stolt. Vart var detta egentligen, det ser ut som ett förtält till en husvagn.

2008-06-23 @ 20:03:10
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Kvarn

Hahaha skärp er eller dra åt helvete! =)



Har inte ni vart på väg dit länge?

2008-07-02 @ 01:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0