Första missen

Jag har vittring. Tre dagar kvar. Sen ska bror firas. Student minsann. Känns som ett bra sätt att inleda semestern på.

För er som inte är intresserade av fotbolls-EM kommer den här bloggen bli grymt tråkig de närmsta tre veckorna. Naturligtvis kommer jag inte bara skriva om EM. Men det kommer nog bli en del. Som nu till exempel.

Efter fyra matcher är det fortfarande inga skrällar. Resultatmässigt alltså. Igår tog både Kroatien och Tyskland sina första tre poäng. Helt enligt planen. Men varken kroaterna eller tyskarna ska slå sig för bröstet särskilt mycket. Visst. Tyskland är en bra lagmaskin och var värda sina poäng men med lite tur (eller mycket tur kanske) hade Polen knipt minst en poäng. Och stackars Österrike. Mål i röven efter fyra minuter. Och sen att försöka göra mål på ett Kroatien som backar hem med hela laget är inte enkelt. Men det var ganska nära.

Missar tyvärr Rumänien - Frankrike idag. Jobbar ju till åtta. Men jag kommer hem lagom till Holland-Italien. Kan bli en rysare.

Vad händer med vädret nu när Tomas är nära semester?

Hanssom DeLight sa det.

I love you, I love you pleaste don't call me anymore.

Vad har jag gjort för ont?

16 dagar kvar till festival. Finns mycket godis att titta på i Belgien.

Imorgon är jag ledig.

Hårdrock!


Symphony X - Serpent's Kiss

Kommentarer
Postat av: malin

Ja Tomas, vad har du gjort för ont? Du är återigen sparsam med förklaringarna... Har du kärlekstrubbel?

2008-06-09 @ 20:01:44
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0