GMM666

Semester dag 7. Som blev nummer 8.

Nu är Tomas tillbaks i Bovall. Skönt. Har dock haft en väldigt bra vecka så här långt. Jobbet har funkat fin-fint och extra pengar har väl ingen dött av än. Vad jag vet. Dessutom har jag fått vara delaktig i tre trevliga promenader. Nu är det dock slut med det på en vecka. Eller två.

Midsommarafton imorgon. Tillika fars födelsedag. 52 år. Kanske inte så mycket att fira eller? Blir nog en relativt lugn afton för Tomas. Murar'n (även känd som Fredrik) kommer hit och äter. Sen sticker vi till Johannes och Marre i Hunnebo och dricker Lapin Kulta. Och lyssnar på hårdrock! Kanske ska omvärdera det där med lugn.

Jag vet inte hur man ska tolka det här. När vi var på väg till sista stoppet idag åkte en bil med registreringsnummer PRA666 förbi oss.. Då tänkte jag att GMM666 hade varit en übergrym reg-plåt. För er som inte är insatta så betyder GMM "Graspop Metal Meeting". Stor och tuff hårdrocksfestival i Belgien. Döm om min förvåning när nästa bil som åker förbi har registreringsnummer GMM134. Inte 666 på slutet men väl GMM. Och cirka tio sekunder efter att den bilen åkt förbi frågar min kollega vad det var jag skulle göra i Belgien. Lite skumt är det. Kanske inte ska analyseras alls men kan man låta bli?

Har jobbat med bosniern Dux hela veckan. Störtskön kille. Hoppas verkligen jag får jobba med honom på måndag och tisdag också.

Antal dagar kvar till avfärd: 6

Det drar ihop sig gott folk.

Hårdrock!


Metallica - Fade To Black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0