Söndagsfrukost

Semester dag 3.

En lätt eftersmak av bitterhet fanns visst kvar. Hur mycket grekland-stämpel det än var på vårt spel igår så hade jag inte bett om ursäkt för en poäng. Det var ju sättet det avgjordes på. Helt otroligt att vi inte fick frispark i momentet innan Spanien avgör. Fast å andra sidan. Helt otroligt att spanjorerna inte får två straffsparkar under matchen. Min gissning är att den holländske domaren kan packa sina väskor. Det blir ingen mer match för honom under EM.

Men annars var det en ren njutning att vakna idag strax efter klockan åtta. Låg och drog mig en liten stund. Sen gick jag ner och fixade frukost till la familia. De som var hemma och inte sov. Min bror lär nog inte se dagsljus förän klockan ett och mina systrar är hos kusinen i Uddevalla. Mor och far var mitt frukostsällskap med andra ord. Stekt ägg och bacon. Lite juice. Kaffe och macka. Visst är söndagsfrukostar det bästa!?

Dagen kommer nog fördrivas med slösurfning och hundpromenad. Sen blir det avfärd mot Uddevalla någon gång i eftermiddag. Semesterns dag nummer fyra ska tillbringas i en lastbil i Mellerud.

Det händer saker runt omkring mig som jag aldrig varit med om förut. Jag har inte full koll. Men det är lite spännande.


Hardcore Superstar - Standing On The Verge

Kommentarer
Postat av: Annah

skrattar varför så förbaskat kryptisk?

tyckte "de svenska" överraskade mig igår faktiskt..1:a halvlek hade de ju kontrollen över d hela kändes d som! =) kul!

2008-06-15 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0