Hoppla

För en liten stund sedan släpptes den svenska startelvan. Och Lagerbäck bombade oss. Eller gjorde han verkligen det?

Daniel Andersson tar platsen bredvid Anders Svensson på mittfältet. Ingen Källström. Ingen Linderoth. Vet egentligen inte vad jag ska tycka. Förstår Lagerbäcks tanke. sidleds-Danne är bättre defensivt än Kim. Och tydligen är Linderoth inte fit for fight än då. Har aldrig gillat gå-fotboll-danne men jag hoppas att han imponerar på mig ikväll.

Och som väntat lirar Alexandersson högerback och Chippen på högermitt.

Hårdrock och massa nervöst nu.




Nu jävlar laddar vi. Grekland ska mosas och vi ska se det på Butlers!

Forza Sverige!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Min syrras kompis är gift med Niklas Alexandersson.



/Jag mötte Lassie

2008-06-10 @ 18:23:06
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Robert

Ja nu j...lar kör vi över låtsasgudarna;) Kollar dock hemma i lugn å ro, alldeles för stökigt på krogen när det vankas så här viktiga grejer:)

2008-06-10 @ 19:04:33
URL: http://robertgidlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0