Matchdag

Semester dag 2.

Idag är en seg dag. Som jag redan nämnt så tog min bror studenten igår. Det firades. Ordentligt. Tror nästan att jag och brors kompis Robin firade mest. Helt sanslöst. Och idag ska vi ringa och skälla på taxi. Grattis som fan brorsan. Igen!

     


Sverige mot Spanien ikväll. Väldigt många snackade om att Zlatan skulle vilas. Men nu blir det inte så. Zlatan och Henke spelar. Hade varit väldigt konstigt om vi skulle ställa över vår bäste spelare. Hade det betytt att vi redan gett upp matchen och satsade på Rysslandsmatchen?

Daniel Andersson får förnyat förtroende. Helt rätt. Hoppas nu bara att han kan göra en minst lika bra insats som sist mot Grekland. Men det gör inget om han spelar ännu bättre. Stoor går in och ersätter Alexandersson. Det känns helt naturligt. Men hur mycket jag än tänker och funderar så får jag inte ihop det med Elmander. Hur tänker Lagerbäck där? När han väljer att spela med Stoor på högerbacken borde han väl säkra upp lite framför? Sebastian Larsson hade varit mitt val. Ett sämre alternativ hade varit att spela Micke Nilsson som högerback och Dorsin som vänsterback. Men som vanligt hoppas jag att Lagerbäck är smartare än mig. Det kan hur som helst bli en kul match med en vansinnigt offensiv högerkant i Sverige.

Fotbollen kommer avnjutas i familjens soffa.

När är det en bra idé att beställa in 15 shots?

Ett av världens mest underskattade band enligt en vän är Toto. Jag förstår inte. Och håller inte heller med. Underskattade? Alla som jag känner tycker i alla fall att Toto är bra skit. Då är de väl inte så underskattade. Undrar vad det är för popsnören och brats han umgås med?


Toto - Stop Loving You

Kommentarer
Postat av: Annelie

Toto! Yes!

2008-06-14 @ 15:13:02
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0