På riktigt..

Nu har jag semester gott folk. På riktigt. Grundtanken idag var att det skulle blivit en kort dag. Till typ tre. Eller hur. Vad sägs om halv sex? Men nu är det gjort. Och Tomas kan sätta sig i soffan och andas ut lite.

Tänker inte göra ett skit mer idag. Möjligen gå en sväng ner till Butlers och inmundiga några välförtjänta Urquell. Solen solar ju idag så det är nog min bästa idé. Någon som är sugen?

Imorgon ska det packas. Handlas luftmadrass. Och eventuellt fixas ett par oranga galonbyxor. För nu är det inte så långt borta. Knappt 27 timmar. Det ska verkligen bli sjukt härligt att kliva på bussen imorgon. Trots vetskapen om alla timmar som väntar. Men vad gör det. Jag kommer ha med mig två av mina vänner och några flaskor uppiggande. En väldigt god vän kommer dock saknas. Men honom lurar vi med nästa år tror jag minsann.

Saknas? Sedan jag började skriva blogg har jag utvecklat ett sjukt beroende av att skriva här. Bloggen kommer saknas massa. Ett tag funderade jag helt ärligt på att slita med mig datorn. Men när jag kom på att batteriet håller i typ två timmar skippade jag den idén. Måste varit full när jag tänkte den tanken.

Hur stressade är vi i dagens samhälle? För 20 år sedan skrev jag ett brev. Gick och lade det på postlådan. Sen visste jag att som snabbast får jag svar på en vecka. Idag skickar jag ett sms. Och om jag inte får svar på låt säga en timme så börjar jag fundera på vad som är fel. Hur sjukt är inte det?

Om jag måste välja en låt att lyssna på resten av sommaren blir det Shinedowm - Simple Man. Ja jag vet att det är en cover. Men den är så #%&&%/# bra.

Hade hoppats på fika idag. Men tji fick jag. Igen.

Hårdrock och festivalkänsla.


3 Doors Down - Here Without You

Kommentarer
Postat av: Teresa

Mobiltelefoner har som sagt både för- och nackdelar, en fördel är att man kan blogga från dem ;) det brukar jag göra när behovet att skriva något blir alldeles för stort. Jag känner igen det du skriver och jag kan trösta dig med att det går över, i alla fall har det gjort det för mig. Skriver och njuter av låten med 3 Doors Down, men nyfikenheten fick mig att kolla in låten med Shinedown, grymt bra (har aldrig hört förr). Ha det bra!

2008-06-24 @ 20:09:46
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Teresa

Gör det mer ont när du måste fråga en tjej, mohahaha. Du gör precis som när du bloggar från datorn, du går ut på sidan där du loggar in, glöm dock inte att skriva in hela adressen (dvs http osv) sen loggar du in som vanligt och skriver, dock är antal tecken begränsade men några rader hinner du få med. Mms har jag dock ingen större koll på, men det ska gå att lägga upp bilder direkt från mobilen men min mobil frågar efter något nät-konto av något slag och då har jag slagit till dövörat, någon dag kanske jag kryper till korset och frågar någon tonåring som har stenkoll ;) Lycka till

2008-06-24 @ 20:34:17
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Mary

tomas? blogg beroende;)? oj oj... hoppas festivalen blir guld! det kommer den bli här uppe i dalarna iaf!

2008-06-24 @ 23:14:10
URL: http://mariios.blogg.se/
Postat av: malin

Hoppas du får en fantastisk festivalupplevelse !!

2008-06-24 @ 23:15:27
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0