Pass på resultatet

Det är lite konstigt hur en sak kan kännas helt naturlig i ena stunden. Sen sover man lite och när man vaknar upp så är det inte alls lika roligt. Jag pratar om att städa. Igår kväll var jag helt överrens med tanken. Men nu? Det kan verkligen vara något av det värsta som finns. Usch, blä och fy. Men det måste ju göras.

Idag börjar så EM. På riktigt. Kvart i nio lirar vi mot grekerna. Lite nervöst är det redan nu. Jag vågar faktiskt inte tippa något resultat i den här matchen. Blir bara så fruktansvärt besviken om det blir fel. Det kommer jag i och för sig bli ändå men. Vi får hålla tummarna.

Som sagt så är jag ledig idag. Är det någon som är sugen på en fika är det bara att säga till.

Hårdrock och nerver!


Jag vill ha en repris på sommaren 1994!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0