Skylla mig själv

Det är rätt segt idag. Men det är klart. Ska man envisas med att dricka öl så får man ju ta konsekvenserna. Ska bli härligt att jobba till klockan fem idag.

Kul grej. Servitrisen kommer fram till vårt bord på Harrys och säger att hon är på väg att stänga igen kassan för uteserveringen. Hon vill följdaktligen komma med vår nota och undrar om vi vill ha den splittad på något sätt. Eftersom jag tillkom sällskapet efter halva kvällen så blir det ju väldigt enkelt. Mina öl på en nota och resten på en annan. Det var bara jag som drack öl så det borde bli ganska enkelt.

Efter många om och men kommer servitrisen tillbaka. Bra tänker vi. Men.
[servitris] Jo jag tänkte. Húr ville ni göra med drinkarna? Ölen skulle ju vara för sig och...
[bror johan eller någon annan i sällskapet] Ja i och med att vi ville ha ölen för sig så får du väl sätta drinkarna på samma nota som resten.

Hur svårt ska det vara. Men sen gick det ganska fort.

Och trevligt var det igår också. Minsann. Skulle absolut kunna tänka mig att göra om det.

Nu ska Tomas packa ihop sig och åka till jobbet.

Hoppas ni får en bra dag vänner.


Takida - Curly Sue

Kommentarer
Postat av: Annelie

Curly sue började just spelas på radion och här finns den i bloggen. Love it! I alla former.

2008-06-07 @ 10:47:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annah

HERREGUD! ja va ju nästan kär i kär´n när ja bara hört rösten...o så e han fin oxå... crap!

har nog vart singel för länge nu! skrattar

2008-06-07 @ 12:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0