En oas i sikte

Seg dag idag. Varm dag idag. Kan det hänga ihop tro? Ska hur som helst bli hur skönt som helst att åka till Bovall imorgon. Och tillbringa tre dagar där. Lugnt, stilla och ensamt på dagarna. På världens varmaste altan. Och familjemys på kvällarna. Har fått order om att ta med Guitar Hero. Får väl se om det blir buss eller bil. Orkar nog inte släpa tv-spel och gitarrer på bussen.

Idag var det också extra trevligt att komma hem. Har varit en svettig dag på jobbet. Och då menar jag inte överdrivet mycket att göra utan mest varmt faktiskt. Så nu är det nyduschad och nyrakad. Slät som en barnrumpa minsann. Ska bli lite ätbart och en film i väntan på mitt livs första NHL-match. Lite katastrof är det faktiskt att jag inte sett en hel NHL-match trots att hockeyintresset är hyfsat stort. Hoppas verkligen Lidas får bli historisk i natt. Han om någon är väl värd det.

EM-närmar sig med stormsteg. Har insett att jag är lyckligt lottad i år. Är ledig den 10:e när vi premiärspelar och sen går jag på semester den 12:e.. Kan det bli bättre?

Lite oväntat men ack så kul besök på jobbet idag. Ett besök som Tomas feltolkade. Duktigt mycket.

Okej. Mats Sundin är också värd ett Stanley Cup-guld. Han är nog värd det mer än Lidas när jag tänker efter.

Hårdrock på er mina vänner.


Live - I Alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0