Ännu en söndag

Så var den här helgen över. Den här också. Och gissa. Jo det blev kalas och glada tillrop igår.

Först herrmiddag. Eller pojk-kalas skulle man också kunna kalla det för. Christer, Jonne, Dennis och Kenneth hade snickrat ihop ett riktigt trevligt kalas. Med betoning på snickrat. Tycker lite synd om Stefan och Tommy som fick skruva ur 17(!) skruv ur en jättetjock träkloss. Nu börjar planeringen för nästa sammankomst. Värdar? Herrarna Waljehorn och Sandström.

Sen Mortens och hårdrock minsann. Running Crazy heter väl gänget om jag inte är ute och cyklar. Har svårt ont i nacken idag men det var det värt. Hänförd av rocken. Fantastiskt. Finns bilder på Facebook för er som vill se.

Plus i kanten till Tomas. Inte en droppe sprit igår. Inte ens på förfesten. Jag är lite stolt över mig själv.

Det börjar närma sig slutet på första kapitlet för Hårdrocksgruvan. Två kvällar kvar innan vi kan summera våren. Den spontana känslan just nu är att jag är nöjd. Jävligt nöjd. Ska blir grymt kul att fortsätta sprida hårdrockens budskap under hösten.

Blir nog snart horisontellt läge i soffan för Tomas. Saknar inspiration att välja film så tips och råd mottages tacksamt.

Hårdrock och herrmiddag.


Lillasyster - Umbrella (live @ GG 15 mars)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0