Bloggetik

Läste lite tips om hur man får fler läsare av sin blogg. "Läs andras bloggar och lämna genomtänkta kommentarer."

Låter vettigt. Men frågan är. Man läser ju ganska många bloggar av människor som man inte känner. Inte har en aning om vem eller vilka de här personerna är. Känner man sig utlämnad om en totalt främmande person bara skriver en "genomtänkt" kommentar?

Jag kanske funderar för mycket? Jag kanske skulle börja lämna avtryck även om jag inte känner personen i fråga? Ja, så får det nog bli. Själv hade jag nog bara uppskattat en genomtänkt kommentar. Även från en främling.

Metallica har egentligen inget med någonting att göra just nu. Men det är en bra låt..


Metallica - Mama Said

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag är inte genomtänkt, men iallafall en främling som lämnar ett avtryck :-)

2008-05-20 @ 02:41:41
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0