Egen lunch

Heja Tomas. Idag glömde jag minsann inte min lunch hemma. Annars kan jag vara världsmästare på det. Att glömma alltså. Ett litet bevis? Häromdagen gjorde jag matlådor så att det skulle räcka för hela veckan. Tre arbetsdagar. Imorgon när jag vaknar upp och välkomnar fyra lediga dagar har jag två matlådor kvar. Hur uselt är inte det då? Det positiva är att jag slipper laga mat imorgon. Och på lördag.

Ikväll underhåller Hansson Delight på Butlers. Ska verkligen bli grymt att få koppla av med en malt och lite fin stämsång. Tyvärr får jag bara se ett set. Men som den gode brukar säga. Det kunde varit värre. Ja det är ju sant. Jag kunde ju missat allt ihop.

Rapporterna säger att Proppfet inte vann igår. Hmm. Jag tror fortfarande att det där laget är dopat.

Satt och kollade på lite gamla musikvideos. Vem slår Halford och grabbarna på fingrarna här? Rätt svar är: Inte många!

Hårdrock och smilgropar.


Judas Priest - Breaking The Law

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0