EM-guld och slingor i håret

Ja, jag är allvarlig. Man kanske inte ska säga att vi tar guld bara för att Henke har tänkt om men... Chanserna ökade dramatiskt och jag tror verkligen att vi kan vinna samtliga matcher så va fan. Klart vi fixar guldet.

Sen lovade jag ju bildbevis från dagens manliga aktiviteter. Förutom slingor i håret så innehöll kvällen matlagning, ishockey och importöl. Mästerligt trevligt. Som vanligt.

 

Dags att krypa ner i sängen nu. Klockan ställs på 06:33. Gymma innan jobbet hade jag tänkt.

Och så vill jag bjuda på Sabatons senaste video. Det är ju dagens stora snackis. Att grabbarns kommer till GG alltså.

Hårdrock och trevligt sällskap.



Sabaton - Metal Crue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0