Grinig onsdag?

Har åkt på en konstig form av träningsvärk. Tror jag. Den sitter liksom i överdelen av baksidan låret. Inte riktigt ändå upp vid röven men nästan. Har aldrig haft träningsvärk där förut. Men någon gång ska väl vara första gången och man får väl se det positivt att man hittar lite nya muskler.

Får väl skylla mig själv när jag går upp halv sju för att träna.

Jobba idag. Hoppas varje dag att det ska bli mer folk. Verkar lite som att det är på väg att lätta men fortfarande går det trögt. Onsdag. Lill-lördag. Känns som att det kan bli bra idag.

Slutar sju ikväll. Bra för då hinner jag ju till Butlers för att se andra och tredje perioden av Sverige-Tjeckien. Ska vi ha någon chans så tror jag nog att Henke L måste storspela. Verkligen storspela.

Sen är jag märkligt grinig idag. Har mina funderingar på varför men jag måste nog analysera lite till.

Hoppas ni får en bra dag kompisar.

Hårdrock, kaviar-mackor och svart kaffe.



Twisted Sister - The Price

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0