Grums-grums

Tomas börjar bli duktig. Ställde mig och snickrade matlådor igår när jag kom hem från fotbollen. Det vill säga klockan halv nio på kvällen. Bara det tycker jag är värt en applåd. Det som gör det lite extra speciellt är att jag kom ihåg matlådan idag. Fantastiskt. Jag tror minsann att jag börjar bli lite vuxen.

Nu när lunchen har slukats ska det bli trevligt med en liten promenad. Bort till Preem för att vara mer exakt. Preem, tänker ni. Jo men då får man lite frisk luft och så kan man passa på att handla snus.

Appropå snus så måste jag skryta lite till. Måndagen den 12 maj köpte jag tre dosor. Nästan två veckor sedan alltså. De är inte slut än. Jag är i och för sig inne på sista och den kommer nog ta slut innan dagen är till ända men ändå. Jag har ju gjort av med en dosa om dagen innan så jag är nöjd. Och stolt över mig själv.

Imorgon lirar vi tuff musik i Gruvan. Och fixar nackont som håller i sig till tisdag.

Rubriken kommer från när jag och två goda vänner skulle till Karlstad. När vi passerade Grums (alla vet att det luktar blä i Grums) så sa min ena vän "Här luktar det inte mums-mums...". Mums-mums blev grums-grums. Ja ni fattar. Nu mera är grums-grums något bra. Helt logiskt eller hur.

Hårdrock på er!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det roligaste var att mitt nyvakna, nattarbetande huvud för ungefär två sekunder på allvar tänkte att du hade snickrat matlådor med typ plank och spik.



Godmorgon.

2008-05-23 @ 16:13:57
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Och hur får man sån här fin design på bloggen? Måste man göra den själv då?

2008-05-23 @ 16:14:28
Postat av: Mary

för det första: vart ligger preem i uddevalla? för det andra: förstår du nu varför du har ont i nacken ibland;)??!! ha en trevlig kväll imorn!

2008-05-23 @ 21:51:40
URL: http://mariios.blogg.se/
Postat av: Tomas

Preem ligger inte I Uddevalla. Det ligger PÅ Torp. ;)



Haha.. Nacken ja.. Jag hävdar fortfarande att det var du som slog mig.. ;)

2008-05-24 @ 09:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0