Hårdrocksgruvan

(UDDEVALLA 18:46)

Jaha gott folk. Hade tänkt sova en stund efter jobbet men lite fotboll och mängder med msn-prat har gjort att sömnen uteblev. Men va fan. Jag är ju en tuff hårdrockare som klarar av det här ändå.

Ska börja packa väskorna inför kvällen. Jag har spelat hårdrock varannan lördag i snart fem år. Men det är verkligen lika roligt fortfarande. Nog för att flytten till GG har höjt temperaturen ordentligt. Men ändå. Jag är nästan som ett barn den 23 december varje lördag det är hårdrockskväll. Ska bli sjukt kul. Ikväll också. Dessutom har vi ju storbesök från Finland.

Dagens bästa: Att jag kommit på att jag nästan föraktar och är överens med den tanken. Känns bra.

Hårdrock och hell yeah!


image6
Fuelhead rockade röven av hårdrocksgruvan för några veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0