I goda vänners lag

Godmorgon vänner. Ännu en dag i paradiset. Ännu en dag? Börjar det bli vardag? Serielunk? Ja, Tomas det är nog ett tag sedan det blev vardag. Vakna. Åka till jobbet. Åka hem. Glo på film. Sova. Hmm. Ja ja. Jag trivs rätt bra med saker som de är. Och ganska ofta har jag ju väldigt trevligt med mina vänner så varför gnälla.

Till exempel igår. Onsdags-quiz på Butlers featuring ishockey-vm och tre fina personer i laget. Mitt quiz-lag alltså. Vet inte hur det gick för oss eftersom jag lämnade tillställning i pausen mellan tredje perioden och sudden death. Men det känns som att vi var grymma igår. Typ 17 poäng skulle jag tippa på.

Tack Malin för tipset om Yerba. Alltså. Jag vet ju att det finns och vart det ligger. Det är bara det att man aldrig går dit. Ska ta mig en sväng dit imorgon. Känner (precis som tipserskan) att jag nog kan behöva en kopp the i en väldigt rogivande miljö.

Jag hävdar fortfarande att Proppfet är dopade!

Bäst just nu: Volbeat - The Garden's Tale

Hårdrock!



Volbeat - The  Garden's Tale

Kommentarer
Postat av: Peter H

Ang, inlägget på Malin's blogg. Jo, du hinner... fast "bara" till andra set :-)

2008-05-15 @ 12:41:24
Postat av: malin

Jag kan upplysa herrn om att Proppfet inte vann igår. Det gjorde Aldeborn med "sitt" 0522, med oss tätt i hälarna. Jäklar vilken dålig förlorare jag är ibland. Men det är kul...

2008-05-15 @ 13:51:03
URL: http://mallanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0